Welkom lezers

Om iedereen een beetje op de hoogte te houden van onze belevenissen in Noorwegen zullen we deze regelmatig hier plaatsen.
For å holde alle oppdatert av våres opplevelser i Norge skal vi regelmessig plasere dem her på våres blogg

woensdag 12 december 2007

Kerstmarkt Fyresdal




Zaterdag 15 december staan we op de kerstmarkt in Fyresdal, voor insiders, waar Mark het 1e jaar gewoond heeft. Albert wordt omgetoverd als kerstman.






Annelies staat in een kraam met de enige echte Albies Velvære Bonbons.








3 opmerkingen:

wollie zei

Hoi Appie en Annelies,
Leuk om deze site te vinden
Ik wist dat Albert er mee bezig was dus met googelen vond ik de site direct!
De site er goed uit en ik hoop dat jullie ermee door gaan!
Zo kunnen we toch nog een beetje meeleven en zien hoe het met jullie gaat!
Balen, lukt nog niet om circular te blazen op die didge!
Maar ik heb de moed nog niet opgegeven.
Groet Frits

Anoniem zei

Hallo Albert en Annelies,

Dit ziet er goed uit. Ik blijf het volgen.

Groeten,

Gerard

Anoniem zei

Zelfs ik kan lezen wat er in de chocolaatjes zit. Het is en blijft lekker. Jammer dat de markt wat aan de koude kant was zodat iedereen en alles bevroor