Welkom lezers

Om iedereen een beetje op de hoogte te houden van onze belevenissen in Noorwegen zullen we deze regelmatig hier plaatsen.
For å holde alle oppdatert av våres opplevelser i Norge skal vi regelmessig plasere dem her på våres blogg

dinsdag 10 september 2013

De herfst is in aantocht!!

Langzaam komt de herfst er aan de bomen gaan al iets verkleuren en de lucht wordt frisser.
In het bos ruikt het heerlijk aar grond.
De bessen zijn geplukt we hopen nog wat paddestoelen te plukken.
Alleen de appels en peren moeten nog komen.
De schapen zijn zaterdag vanuit de bergen naar beneden gekomen helaas was ik er niet bij---   werken hè.
Aankomend weekend is het  "dyrsku "  dus druk in de omgeving.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag Annelies en Albert,
Het was gezellig en inspirerend om jullie plek nu daadwerkelijk te bezoeken.
Goede herinneringen aan onze vakantie, nogmaals dank.
En nu de winter tegemoet, bij jullie zeker nu ook een stuk kouder!
hartelijke groet Renata en Teije

Anoniem zei

Hallo Albert en Annelies!
Vandaag m'n logboek over m'n reis naar Noorwegen gelezen. Toen kwam ik jullie namen weer tegen! Ik heb jullie ontmoet op 14/15 augustus 2013 in Vrådal. Er was een helikopter achter mijn campertje geland. Jullie kwamen aanrijden in een auto met een Noors nummerbord, maar begonnen in het Nederlands tegen me te praten!
Een aangename verrassing voor mij!
Jullie nodigden mij spontaan uit voor de koffie! Geweldig! Nogmaals bedankt! Hartelijke groeten uit Woudrichem, Nederland. Corrie