Welkom lezers

Om iedereen een beetje op de hoogte te houden van onze belevenissen in Noorwegen zullen we deze regelmatig hier plaatsen.
For å holde alle oppdatert av våres opplevelser i Norge skal vi regelmessig plasere dem her på våres blogg

woensdag 18 juli 2012

Tuinwerk!!!

Het is hard werken in de tuin!!

Het gras moet 1 keer in de week gemaaid worden en dat is veel gras en zo af en toe bosmaaieren. Al met al toch een volle dag werk. Ook de moestuin moet regelmatig een beurt hebben. door de regen heeft die toch wel veel geleden, de radijs heeft wormpjes de rest komt te laat op dus ik vraag me af of dat nog wat wordt voor de winter.Arme boerekool!!
De tuinbonen doen het geweldig dus wij verheugen ons al op een maaltje tuinbonen met bonenkruid wat ook dit jaar in de kruidentuin staat. MMM
Verder heeft het vingerhoedskruid de groentetuin over genomen en haal die maar eens weg ......
Ik vind de plant zo mooi dat ik het niet over mijn hart kon verkrijgen omdat zo maar weg te trekken.
Dus geniet ik nu van een prachtige dikke bos vingerhoedskruid waar eigenlijk mijn oerwortelen moesten komen.
Ook in de voortuin komen overal vingerhoedsplanten op, tussen de stenen bij de trap, geweldig laat maar groeien ik geniet er van.
Ha ha.... deze doen het tenminste dat kan je niet zeggen van de gekochte planten door te veel regen en te weinig zon leggen er veel het loodje.

Geen opmerkingen: